علائم دفع پروتئین چجوریه!

۳ پاسخ

من دخترم هفت سالشه پسرم بدنیا اومده
بهش توضیح دادم که همونجور که شما رو بدنت حساسی و نمی‌خوای کسی ببینه و ناراحت میشی داداش هم ناراحت میشه شما ببینی
الان چهپخودش چه با تذکر و یادآوری ما هنگام حمام یا تعویض لباس تو اتاق دیگه می‌ره با اینکه می‌دونم دیده و فرق بین خودشو و داداش رو می‌دونه ولی حد و مرزها و تربیت جنسی مهمتره

ورم فشار بالا سردرد سرگیجه

علائمی نداره فقط با آزمایش مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۱ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی