۹ پاسخ

من ۳۵۰۰ بود مُردم همون ۲۸۰۰ خوبه بنظرم 😂

وای من ۳۸هفته با وزن۳و۹۰۰ دنیا آوردم مردم الان سر این دارم کم کم میترسم🤣🤭🤭

من بچه اولم 2400بود خیلی زایمان سختی بود بعدی دخترم 3800 خوب بود اون یکی دخترم 3500 اونم خوب بود پسر آخری 3400 بود اونم زایمان راحتی بود الان این یکی نمیدونم وزنش چقدر فعلا که اصلا شکم ندارم

زیر 3 کیلو.

زیر سه راحته من بچه‌هام تو هفته های ۳۷ و ۳۸ دنیا اومدن با وزن ۲۷۰۰ راحت بودم

من 3700اوردم خوب بود

تا سه کیلو یه سه و نیم باشه اوکیه

من خالم ۴کیلو طبیعی زایید

۳k....

سوال های مرتبط