سلام مامانا گل
بنظرتون دوقلو طبیعی میشه به دنیا اورد

۷ پاسخ

میشه اما نمیدونم اجازع بدن یانه

وای طبیعی فکرشم وحشناکه😖

آخه از سزارین مترسم

به ريسكش نمى ارزه عزيزم

میشه ولی ریسک داره ممکنه قل دوم بچرخه و ببرن سزارین

ن فقد سزارین

میگن میشه خیلی ها طبیعی آوردن
ولی ما سزارین اجباری میشیم
منکه حاظر نیستم طبیعی بیارم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساوان  و رایان مامان ساوان و رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وهفتم بارداری