سلام من دوقلو باردارم کسی هست طبیعی به دنیا بیاره؟

۱۴ پاسخ

من تو اینستا بودم ولی خیلی ریسکیه من از دکترم پرسیدم گف قطعا سزارین هستی خطرناکه

ما یکی از آشنا ها دوقلو داشتن چون پدرشون آسم داشت دکتر گفت برای این که بچه ها اسم نگیرند بهتره طبیعی بیاری دیگه اونا رو طبیعی آوردن توی ماه هشتم هم بودن خیلی ریز بودن

شدنیه ولی ریسکش زیاده نمی‌ارزه اصلا

دیگه معلوم نیس هرچی خدا بخواد

ولی طبیعی برا دوقلوخطرناکه تواین زمونه ک دکترای سهل انگارداریم

عزیزم اشنامون گفته بود دکتر بهش گفته وقتی طبیعی باشه یه قل رو دربیارن چون جا باز میشه قل دوم می‌چرخه و به پا میشه واسه همین واسه قل دوم باید سزارین کنن پس کلا سزارین میکنن

اره خیلیا میارن

من چند روز ویدئو اینستا دیدم ک دوقلو طبیعی دنیا اورد

من مامان بزرگم طبیعی آورده بود خاله‌ هام دوقلو هستن الان هم علم پیشرفت کرده حتما میشه ولی چجوریشو نمیدونم

اره شنیدم
چون خون نداشتن واسه سزارین،طبیعی ب دنیا اورده

اولی که بیات بیرون دومی راحت تر میات‌ چون مسیر بازه اما درد هر کدوم جداست یعنی دنیا اومد یکی درد بهتر میشه بعد درد دومی تا دنیا بیات

کلا دو قلو سزارین هست تا حالا نشنیدم دو قلو طبیعی بشه

آره دوتا از فامیلامون طبیعی آوردن

وا😐معلومه که نه

سوال های مرتبط

مامان ساوان  و رایان مامان ساوان و رایان هفته سی‌وسوم بارداری