سلام من دوقلو باردارم ایا طبیعی به دنیا میان یا سزارین

۵ پاسخ

سزارین من هز دکترم پرسیدم گف حتی اگه هر دو سفالیک باشن باز سزارین

بستگی به خودت داره و دکترت اگه دوست داشته باشی و شرایط فراهم باشه میتونی طبیعی هم بیاری

مهلومه دیگه سزارین میشی

بستگی به دکترت داره من فامیلامون طبیعی آورد بینشون ۵ دقیقه

سزارین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری