سلام مامانا میشه ۳۵ هفته بچه رو به دنیا اورد؟

۵ پاسخ

بعد من شکم اولم طبق چیزی که ماما بهم گفته این بوده که یا اول ۹ ما بچه رو به دنیا میاری یعنی ۱ اردیبهشت میرم اول ۹ ماه یا اینکه آخر ۹ ماه یعنی چهل هفته

الان یه چند روزی میشه درد شدید دارم من الان ۳۳ هفته۵ روز دارم

شدنش که میشه خیلیا درد گرفته و بدنیا اوردن مشکلی هم پیش نیومده اما نمیشه برای همه یه نسخه پیچید .زوده و احتمال داره بره تو دستگاه .چرا زود میخوای بیاری؟

من ۳۵هفته زایمان کردم

من۳۴ سزارین شدم

سوال های مرتبط