بعد من شکم اولم طبق چیزی که ماما بهم گفته این بوده که یا اول ۹ ما بچه رو به دنیا میاری یعنی ۱ اردیبهشت میرم اول ۹ ماه یا اینکه آخر ۹ ماه یعنی چهل هفته
الان یه چند روزی میشه درد شدید دارم من الان ۳۳ هفته۵ روز دارم
شدنش که میشه خیلیا درد گرفته و بدنیا اوردن مشکلی هم پیش نیومده اما نمیشه برای همه یه نسخه پیچید .زوده و احتمال داره بره تو دستگاه .چرا زود میخوای بیاری؟
من ۳۵هفته زایمان کردم
من۳۴ سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.