من خاگینه درستومیکنم خیلی دوس داره
فقط توپنکیک
هییییچ جوره نمیخوره
تو روغن با نمک
آبپز میکنم میکوبم با گوشکوب بعد توی یکمسویق و شیر خشک و کره میزنم میدم میخوره
روغنی هم میدم هم تخم مرغ هم تخم بلدرچین توش یکم کنجد و کره میزنم
یا هم توی پنکیک میریزم
یا هم املت درست میکنم
دغددی من
پنکیک کیک درست میکنم
سوال منم هست
دختر من اصلا تخم مرغ نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.