۶ پاسخ

من خاگینه درستومیکنم خیلی دوس داره

فقط تو‌پنکیک
هییییچ جوره نمیخوره

تو روغن با نمک

آبپز میکنم میکوبم با گوشکوب بعد توی یکم‌سویق و شیر خشک و کره میزنم میدم میخوره
روغنی هم میدم هم تخم مرغ هم تخم بلدرچین توش یکم کنجد و کره میزنم
یا هم توی پنکیک میریزم
یا هم املت درست میکنم

دغددی من
پنکیک کیک درست میکنم

سوال منم هست
دختر من اصلا تخم مرغ نمیخوره

سوال های مرتبط