امان از درد دیافراگ و زیر سینه 🥲🤦

۵ پاسخ

وای توام دارررری خیلی بده ادم میمیره انگار مال چیهه

منممممممم

منم همینطورم 😩

🥲🥲👍👍👍👍

وای تو ام داریییی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی
مامان دیار و درسین مامان دیار و درسین ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری