۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخش شما 26هفته چند تا آمپول ریه براتون زدن؟؟
ورا بازم 32هفته زدن براتون لطفاً جواب بدید؟؟

🥺🥺🥺🥺🥺🥺

من هر وقت اینجوری میشم یدونه دایمیتیکون ۴۰میخورم

عزیزم منم اینجور میشدم ینی الآنم که الان بیشتر وقتا اینجوری میشم
دکتر گفت معدمه بد برا من یه حالت گاز مانند میمومد سر معدم که باعث میشد دهنم طعم ترش بگیره می‌سوخت
یه شربت بهم داد بد از هر وعده غذا یکم ازون میخورم هرموثع اینجوری میشم با قرص فاموتودین

معدت نیس؟

سوال های مرتبط