۶ پاسخ

شماها پودر جوانه گندم استفاده نکردین

هفته ۲۸ بارداریمه

منم همونو میگن از مو نیست چون من بچم سرش توواژنمه پایینه ولی زیر سینم میسوزه

میگن بخواطر اینه یچه داره مو درمیاره

منم همینطوریم شبا بیشتر میشه خیلی احساس بدیه غذای چرب نخورچون اونجوری دردش بیشتر میشه

منم این مشکل رو دارم🤦‍♀️ همش احساس میکنم زیر کش سوتین داره آتیش می‌گیره

سوال های مرتبط

مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری