۴ پاسخ

مامان فندوق شما که سراوانی هستی به نظرت برای سنو شیما بنی طبا بهتر بلده یا مریم ایمانی میشه عزیزم جواب بدی

اگه تکرر ادرار داری و سوزش ادرار طبیعی نیست چون من اینجوری بودم عفونت ادراری بود رفتم دکتر بستری شدم (اگه غیر طبیعی بود حتما زود برو ، من فکر میکردم چیزی نیست )

اگر بی دلیله و با استراحت کامل و کافی برطرف نمی‌شه به دکترت بگو

ب پایین اومد سرویکس ربطی داره ؟

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی