خانما مای بیبی سایز ۲از کی باید ببندیم؟

۵ پاسخ

یا اگه زود دسشویی پس بده

وزن ۴ ب بالا باشه و رون پاهاش رد بندازه

از هر وقتی که ببینی سایز قبلی براش کوچیکه
دختر من تپل نیست ولی ران پاهاش نسبت به بدنش بزرگ‌تره سایز یک جا مینداخت الان دو میبندم

از هروقت که سایز یک رد انداختو کوچیک شد

نسبت به وزن نی نی باید ببندی تقریبا دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی