سلام خانوما میشه آزمایشمو تفسیرکنین لطفا

تصویر
۴ پاسخ

اولی قند ناشتا و دو ساعت بعد هست که خوبه وسطی اوره هست که اونم خوبه پایینی تیروئید هست که خیلی بالاست

خیلی تیروییدت برای بارداری بالاس حتما برو دکتر خطر داره

آخرین بار کی ازمایش تیرویید دادی و چند بود؟

بقیش نمیدونم ولی تیروییدت بالاس.فردا برو دکتر غدد بهت دارو بده.

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریان مامان آدریان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی