خانم ها کرانچی بده؟؟؟

۱۰ پاسخ

هرچی هوس کردی بخور نوش جونت.کلا نخوردنشم بده و زیاده روی هم بده

آره منم خیلی هوس کرانچی تند کرده بودم خوردم😋

تو بارداری خیلی چیزا بده ولی هرچیزی در حد کم مشکل ساز نمیشه برات

خیلی خوب که نیست ولی چند باری بخوری طوری نیس ... منم دو باری تا حالا خوردم

من تا الان هیچ از این خوارکی ها نخوردم دلم نمیخواست الان گفتی دلم خواست خخخ

نه بابا چه بدی قرار نیس هر روز بخوری که
من هوش میکنم یه بسته میخورم ولی هر چند وقت یه بار بخوای نخوری که اذیت میشی
بخور نوش جان

خوب یا بد ولی خوشمزه ست😂😂

زیاد نخور عزیزم بالاخره بهتره برای سلامت نی نی خوراکی های طبیعی مصرف کنی

منممم زیاد میخورم😩کلا تنقلات زیاد میخورم

حالا یه مقدار بخوری مشکلی نیست ولی نه که دم ب دیقه و هر روز بخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیستم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی