۱۱ پاسخ

من عذاب وجدان نمی‌گیرم سر بچه اولم خیلی سخت می‌گرفتم اصلا هیچی از حاملگیم لذت نبردم
میخورم در حد رفع هوس

منکه هر چی بگی میخورم بدون عذاب وجدان ، کرانچی و چیپس 😂 نوشابه ... سخت نگیر چیزی نمیشه .. مامانم سر من فقط نوشابه می‌خورد هیچی نشد

اووو کرانچی ک خوبه من همش هوس بستنی میکنم هر روز نیم کیلو خودم تنهایی میخورم هیچم عذاب وجدان نمیگیرم خو من چیکار کنم بچه دلش میخواد😂🤣تازه ب کسیم تعارف نمیکنم😂

نه بابا اشکالی نداره...ویارهای خطرناک مثل خوردن خاک و بوهای وحشتناک و اینا خیلی بد و ضرر داره..
کراچی که جونه دله🤣بخورین بچسبه بهتون 🤣منم عاشق پیتزا و چیپس و کراچی ام..فقط اگه وزنتون زیاده..یکم کوچولو مشکل داره😂

عمه من سر ویار بچه هاش فقط پفک خورده چیزیم نشده
من میخورم عذاب وحدانم نمیگیرم😂😂😂

منم میخورم هوسه خب عیب نداره

بخور بابا من اوایل ویار کرانچی کردم
روزی دوتا می‌خوردم 😐😂

من که عذاب وجدان نمیگیرم...وقتی چیزی رو هوس میکنم و میخورم تازه دلم خنک میشه..😂

منم دیروز کرانچی فلفلی خوردم
الانم هوس پیتزا کردم نمیدونم خوبه یانه

نه بابا با یکی دوبار هیچی نمیشه

منم اون روزی چیپس خوردم عذاب وجدان گرفتم 😑😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا مامان افرا هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد