کیا بعد خوردن اسپرین تپش قلب میگیرن با افت فشار؟

۴ پاسخ

من حس میکنم فشارم میوفته
دو تا با هم میخورم
بی حال میشم

حتما بخور برای خونرسانی به جنین عالیه. همینجور مثل من بخور نصف صبح نصف شب ببین بازم اذیت میشی. من تازه دکترم گفت اینجور بخور. ولی چون همسرم صبح ها نیست یکم ترس دارم بخورم بیحال بیفتم

من ننننننننننننننننننننننن.
دکترم گفت نصف صبح بخور نصف شب تا اینجور نشی.
وای من اصن میفتم دست و پام یخ تپش بالا

من میخورم ولی هیچی حس نمژکنم اتفاقا از وقتی خوردم احساس سبکی دارم.

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته هجدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی