۳ پاسخ

طبیعیه

من هم بی‌حال میشم هم اگه بلند شم تپش قلب میگیرم ...البته میگن بخاطر خون‌رسانی

نه من بعد صبونه بیحال میشم تا ظهر یطرف میوفتم 🤕

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته هجدهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری