تپش قلب میگیرم حیلی از چیه دوستان

۶ پاسخ

طبیعیه منم دارم

منم اینجوریم نفس تنگی ام اضافه شده

من گرفتم باتنگی نفس دکترقرص تپش قلب داد

منم خیلی

عادیه من هنوزم میگیرم

تو هفته های شما منم داشتم البته نه مداوم یا زیاد بعدش رفع شد ولی دکترم گفت اگ زیاد شد یا مداوم برم متخصص قلب

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی