خانوما من میخابم تپش قلب میگیرم طبعیه؟

۶ پاسخ

منم اینجوری ام انگار قلبم تو حلقم و گوشام میزنه

منم تپش قلب دارم گاهی ب صد میرسه گاهی ۹۰خورده یی صدای قلبم تو سرمه انگار فشارمم پایینه

منم تپش قلبم خیییلیی زیاده
خصوصا وقتی به پهلو میخوابم

منم اینجوریم

اره طبیعیه سه ماه اول

منم اینجورم.مخصوصا وقتی یهو صدایی بشنوم کل بدنمم میلرزه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری