سلام تپش قلب طبیعیه تو دوران بارداری یهو تپش قلب میگیرم

۲ پاسخ

کاملا طبیعه و با بالارفتن هفته بارداری ممکنه بیشتر هم بشه بخاطر پمپاژ چند برابری حجم خون تپش قلب میگیری

آره عزیزم منم داشتم العان هر از گاهی دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان چیکولو مامان چیکولو هفته نوزدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ویکم بارداری