ی چیپس خوردم عذاب وجدان گرفتم

۱۰ پاسخ

بخورین بابا سخت نگیرین هیچی نمیشه هراز گاهی بخورین

برو بابا بخور بره 😂😑

بهش فک نکن 😂 نوش جونت 😋
هیچی نمیشه سخت نگیر...

😐😐😐😐

نوش جانت
من یه بازه ای چیپس سرکه ای هوس میکردم ولی ازش افتادم
در هفته یکی دوتا بخوری هیچی نمیشه

منک میخورم هوس کنم چیزی نمیشه عزیزممم

وا چرا عذاب وجدان🥲 با خیال راحت بخور هیچی نمیشه
البته من کلا هله هوله خور نیستم سالی یه بار یه پفک بزارم دهنم نزارم😂تو بارداری بدتر شدم دوست ندارم کلا هیچی بخورم 🤦‍♀️

۵ماهه ک دلم بدجورییی چیپس میخاد😭

منم الان خوردم😂😂

من انقدر خوردم از اول بارداری تا الان🤣

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد