شام جیگر خوردم عذاب وجدان گرفتم🥲

۸ پاسخ

من از روزای اول بارداریم بدجوری هوس کباب جیگر کردم ولی نخوردم ترسیدم

زندایی من میگه سر دخترداییم اییینقدرررر خورده. بچشم ماشالله خوشگل و باهوش الان بیست سالشه. محض احتیاط زیاده روی نکن ولی عذاب وجدانم نداشته باش نوش جونت

نه بابا نترس من خوردم چیزی نمیشه

بخور نوش جونت فقط زیاد روی نکن. منم یبار. خوردم

منم یکبار خوردم
اصلا نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم حتی وقتی میخوابیدم هم خواب جیگر میدیم 😂😂😂

گوسفند؟
زیاد نخور عزیزم
ایندفعه رو عیبی نداره

منم هوس جیگر کردم
ولی میترسم 🥲🫠

هفته بالا عیبی نداره گلم نوش جونت اما زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری