کی حس شیشمش قویه توروخدا بگه باردارم یانه🥹🥹🥹🥹🥹🥹




#بارداری

۹ پاسخ

حسم میگه یس❤️‍🩹

بارداری انشالله عزیزم

خوشگله حداقل علائم داری بگو تاحدسمون بیاد...

ساک بارداری میبینم تو وجودت اما خالیه نمیدونم برای چند هفته آینده هستش احتمالا. نمیتونم بیشتر تمرکز کنم خوب نیست برام ببخشید❤✨

ان شاء الله که بارداری قشنگم😍❤️

ایشالله که باردار باشی عزیزم بزار چندروز بگذره از موعودت 🌹🌹

هستی گلکمممم

بارداری حس میکنم

ایشالا که هستی عزیزدلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری
مامان نیرا🩷🌸 مامان نیرا🩷🌸 هفته بیستم بارداری