۳ پاسخ

الان که هواسرده نمخاد ولی تابستون اره

آد رو بله، ولی اهن هر مارک فرق داره، مصلا سیدرال یخچالیه، ولی سان اکتین نه

قطره‌ای که من دارم روش نوشته بعد باز شدن در یخچال نگه داری شود،اگه اینطوری نوشته بذار یخچال

سوال های مرتبط

مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی