دل درد پریودی تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

من امروز دکتربودم دکترو‌گفتم درد پریودی دارم گفت دوهفته دیگه سونو بده برا طول سرویکس ،بچه خودشو زیاد سفت می‌کنه ازم ان اس تی گرفت که تو بیست دقیقه ی انقباض داشتم گفت اوکیه برو تا دو هفته دیگه ولی اگه دردت خیلی زیاد و بافاصله کم شد حتما برو بیمارستان نمون منتظر من تا بیای مطب

سوال منم همینه....دل درد پریودی خیلی دردناکی دارم...طبیعی هست؟بنظرتون

من کمردرد پریودی ام😑

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی