خانم ها اسهال در بارداری بده

۷ پاسخ

بلی شنیدم خطر داره

خیلی خیلی بده
سعی کن آب و مایعات زیاد بخوری حتماااا

من که. در هفته 2باراسهال بودم دکتر گفت استراحت زیاد و اب. زیاد. بخور

سلام مامان ها من فردا آزمایش گلوکوز دارم بهداشت گفت ۸به بعد شیرین نخور گفت ۱۲ به بعد هم غذا نخور پفک چیبس چیزی نمیکنه بخورم

نهایت ۲ روز. اگر بیشتر شد سعی کن درمانش کنی
چون اب و املاح بدنت میکشه.
سیب و موز بخور خوبه
یا ماست و کته

نه منم یه مدت داشتم خوب شدم

آره آب بدن کم میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان ارین مامان مامان ارین ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه گندم مامان دونه گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه زیبای خدا مامان هدیه زیبای خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری