۳ پاسخ

منم پاراکبد استفاده کردم برای دخترم خوبه

سلام گلم
میگن خیلی خوبه وزود جواب میده البته من تاحالا استفاده نکردم دیروز شوهرم رفت پاراکید بگیره ازشون پرسیده بود پد دارید،که نداشتن🤷‍♀️

نه شهرمون نداشت ولی میگن عالیه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی