خانما ساک جنینتون تو چند هفته تشکیل شده بود؟

۸ پاسخ

من ۴ هفته و ۴ روز اینا بود رفتم ساک بارداری و کیسه زرده تشکیل شده بود

عزیزم اخرین پریودیت کی بوده؟؟

برا هر کسی فرق میکنه زمان تخمک گذاری مهمه معمولا ۵ هفته تشکیل میشه ساک

منم 5 هفته

برای من مشکوک به ساک بود البته من سونو واژینال انجام ندادم و نخواهم داد ک دقیق مشخص بشه ولی دکتر سونو گفت ک آندومتری ضخیم شده برا همین صبر میکنم تا چند هفته دیگه و افزایش دوبرابری بتا بعد از ۳ روز داشتم

برا هرکسی متفاوته عزیزم یکی از دوستام تو هفته ۵ قلبشم تشکیل شده بود !

برای من ۵ هفته و ۱ روز ساک و کیسه زرده داشت

برای من شش هفته ساک و کیسه زرده و جنین بود ساک تو پنج هفته تشکیل میشه شایدم زودتر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری