خانما ۵ هفته ساک بارداری تشکیل شده ؟

۴ پاسخ

من۵هفته ام بود رفتم چیزی نبود ولی ازمایشم مثبت بود۶روزازپریودم گذشته.شماهم آمپول دورناف میزنید؟

اره تشکیل میشه

اره تشکیل شده ولی از الان نرو چون اونطوری دو هفته دیگه باید برا قلب بری هی هی رفتن ضرر داره صبر کن ی بار دوهفته بعد برو هم برا قلب هم جنین

اره تشکیل میشه
قلب ۶ هفته به بعد تشکیل میشه ولی ساک زودتر

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی