من۵هفته ام بود رفتم چیزی نبود ولی ازمایشم مثبت بود۶روزازپریودم گذشته.شماهم آمپول دورناف میزنید؟
اره تشکیل میشه
اره تشکیل شده ولی از الان نرو چون اونطوری دو هفته دیگه باید برا قلب بری هی هی رفتن ضرر داره صبر کن ی بار دوهفته بعد برو هم برا قلب هم جنین
اره تشکیل میشه
قلب ۶ هفته به بعد تشکیل میشه ولی ساک زودتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.