علت بودی دهان نوزاد چیست دوستان

۱۳ پاسخ

دختر من وقتی داره دندون درمیاره دهنش بو میده

احتمالا مث پسر من سردی معده داره.گلاب و دارچین بیشتر تو غذاهاش استفاده کن.(گاهی دماغ و دهن بو میده یعنی نفس بینی ش هم بومیده که هز عفونته .اما دهان تنها از معده

عفونت گلو معده یا گلوش چیزی مونده

دندون دراوردنم میشه

ترش کرده نعناع دم کن بهش بده

اگ تازه پیدا شده ک از گلو شه

ممنون عزیزم از راهنماییتون

معدش عفونت داره

ببرش پیش دکتر مهدیه نیک نژاد تو یوسف آباد تهران

بنظرم ببر دکتر فک کنم برا معده باشه شربتی چیزی بده بهت

چکارکنم دوستان

از معدشه

مال معدس

سوال های مرتبط

مامان نفس  مامان مامان نفس مامان ۱ سالگی
مامان نفس  مامان مامان نفس مامان ۱ سالگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی