دختر منم دهنش بود میداد بردم دکتر.گف چون یبوست داره اضافه غذا میمونه تو معده بخاطر همون دهنش بود میده.یبوستش که درست شد دیگه دهنش بونمیده
شاید تو گلوش یچیز مونده ببر تل گیر
هم از عفونت گلو میتونه باشه و هم از رفلاکس
باید بررسی کنی واسه اولی اگه شدید باشه شربت انتی بیوتیک و ثاسه رفلاکس شربت فاموتیدین
احتمالا عفونت روده و معده
رفلاکس داره عزیزم
وای سوال منم هست اتفاقا
اگه دندون درمیاره ازاون میتونه باشه
یا عفونت معده وگوارشی وگلو که این باید علایم دیگه مول تب رو هم داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.