قرص لاکتوگام
اگر دندون خراب نداری.. کپسول پروبیوتیک بخور
قرص مترونیدازول فقط
مسواک زدن خوبه اگه اثری نکرد از دندون خرابه یا معده باید دکتر رفت
منم یکم بودم جرمگیری کردم خیلی خوب شد
احتمالا بخاطره دندون خرابه
شایدم مشکل معده
شب قبل خواب چایی و نوشابه و آب خیلی یخ نخور .آب ولرم بخور . شام زود بخور و بعد مسواک بزن .چیزایی مثل ترشی باعث میشه دهن بوی بد بگیره .. بوی دهان یه چیز طبیعیه با خوراکی کم و زیاد میشه سعی کن رو تغذیه تمرکز کنی . مشکلات دندون یه دلیلش هست . قرص لاکتوگام تهیه کن شب تا شب قبل خواب بزار تو دهنت آب بشه عالیه یکی دوبار بخوری قشنگ متوجه میشی دهنت هیچ بویی ندارع قیمتشم صد و پنجاه
اگ دندون خراب داری یا شکسته شاید از اونه میتونی دهنتو هر روز با اب نمک بشوری
اگ دندان خراب داری اصلاحش کن یا شاید بوی پشت حلق یامعده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.