۵ پاسخ

سلام زایمان نکردی هنوز

چندهفته ات دقیقا

سونو وزن رفتی چند بود بعد گفت بچه کامله؟اخرین سونوی که رفتی چندهفته بودی من ۴ بهمن نوشته واسم ۳۶ هفته و ۳ روز میشم

گل مغربی چیه هست و واسه چیه؟؟

مگه الان گذاشتی دختر؟

سوال های مرتبط