من خودم از هفته ی ۳۹ شبی یکی میذاشتم رفتم پیش دکتر ۴۰ هفته گفت هر دوازده ساعت دوتا بزار انتهای واژنت خیلی دهانه ی رحم نرم میکنه خوبه ربطی به مدفوع بچه هم نداره
نباید بخوری که🫠
نمیدونم بعضیا میذارن ولی باید با مشورت دکترت باشه
دکتر منگفت اگر ۴۰هفته به بعد زایمان نکردی بذار
زودتر بذاری ممکنه بچه پی پی کنه جای طبیعی، سزارین اجبار شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.