سلام مامانا گهواره شماهم قطع بود؟؟

۳ پاسخ

منم خط ایرانسلم نمیاور هیچی مجبور شدم همراه اول خریدم
الان درست شده ایرانسل؟

نه من با ایرانسل نمیتونسم بیام ولس با رایتل میومدد

ارع بالا نمیومد برا منم پیام هم بزور میرفت

سوال های مرتبط

مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی
مامان پسرهام مامان پسرهام ۴ ماهگی