خانوما شما هم هیچ علائمی ندارین یا فقط من اینجوریم 😑؟؟

۹ پاسخ

منم ندارم

تنها نیستی منم ندارم

من از دیروز که تست زدم علائمم تموم شد 🤣🤣🤣

من ندارم

منم ندارم

تنها نیستی خواهر

منم ندارم

منم جز سینه درد خفیف هیچ علائمی ندارم بعضی موقعا هم شبا زیر شکمم درد خفیف میگیرم بعدش زودی خوب میشم

عزیزم هنوز ب وقتش مونده انشالا ک نداشته باشی ولی ۸ هفته ب بعد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلين و ماهان مامان ماهلين و ماهان هفته بیست‌وششم بارداری