سلام شما هیچ علائمی ندارین تو این هفته ؟

۵ پاسخ

سلام فعلا حس میکنی ته دلت یه حالت تهوع خفیف هست

حالت تهوع شدید
چیزی نمیتونم بخورم اکثراً معدم خالیه
+درد و حساسیت سینه ها

من موقع گرسنگی حالت تهوع میاد سراغم. سینه هامم که سفت و سنگینه

ولی منم ت همین یکی دو هفتس ک تمام وقت حالت تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم خعلی گشنمه ولی خعلیم سیرم حتی میوه نمیتونم بخورم خداروشکر بالا نیوردم ولی حالتش همیشه باهامه خعلی بهم استرس وارد مونه

حالت تهوع و یکم سردرد و سرگیجه انگار حالت منگی داره من این شکلیم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری