۴ پاسخ

من رفتم البته دکترم جهانشاهیه واز مطب پیگیرکارام بودم فقط انتقال وپانکچر مرکز انجام دادم خوددکترم، متاسفانه منفی شدم ودیگه جنین ندارم،،، انشالله شمانتیجه بگیری عزیزدلم

من گرگانیم و ساری انجام دادم خیلی راضیم

فک کنم ساری بهتره من خودمم میخام برم اونجا گرگان زیاد بدرد نمیخوره

هردو خوبه

سوال های مرتبط

مامان جون مامان جون قصد بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری