پسرم واکسنشو زدم سرش گرمه اشکالی نداره

۳ پاسخ

مواظب باش تبش بالاي ٣٧/٥ نره
پاشويه كن
خدايي نكرد ٣٨/٥ شد فوري ببر بيمارستان

استامینوفن دادی ؟ اگر دادی مشگلی نیست تب زیر بغل مهمه
ولی پاشویه کن

سر بچها کلا تو حالت عادیم‌ گرمه

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱۵ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری