دلم بارداری میخواد نی نی میخواد
کیا مثل منن😢
۷ماهه اقدامم

۱۳ پاسخ

من یه سال اقدام بودم باردارشدم تا ۱۸هفته رفتم زایمان زودرس شدم نموند برام اگه میموند دوسه هفته ای بدنیا میومد

توروخدا برید عکس رنگی بگیرید الکی وقتتون هدر ندید .باعکس رنگی همه چی مشخصه.منم ۸ماه اقدام بودم خودم به دکترگفتم برام عکس بنویس همون ماهم باردارشدم

منم مثه توام
البته با دوتا iui منفی

من ۱سال و نیم تو اقدامم

۱ سال 🫠

من یک سال اقدام خسته شدم هر ماه ناامید وافسرده میشم

عزیزم دکتر رفتی علتشو نگفت چیه

من چی بگم ۲ ساله
امروزم پریود شدم🙃🥲

منم هفت ماهه اقدامم

منم دوتا سقط و۹ ماه اقدام

۱ سال و شش ماه اقدامم🥲🤕

منم یکسال و 3 ماه اقدامم

من ۹ ماه

سوال های مرتبط

خدیجه خدیجه قصد بارداری
مهدیه مهدیه قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 مامان 𝐚𝐲𝐡𝐚𝐧👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری