سلام دوستان
تعین جنسیت تو ان تی صد درصده

۲۱ پاسخ

برای من تو‌ان تی درست گفت

من دوتاش درست گفت

نه. ولی برای من پسرام هردو ر ان تی حدس زد

اگ جای خوب رفته بله
برا منک همش درست بود
دکتر خشتی درمانگاه ولیعصر
صددرصدی میگه
برامن ۱۲هفته تشخیص میشه.چ دختر چ پسر

من دخترم انتی گف دختر ۸۰درصد و درجم کرد تو برگه ک دختره

برا پسرم ان تی گف ۷۰درصد دختر و درج نکرد تو برگه آنومالی پسر بود

واسه من جنسیت درست گفت

بر من درست گفت

ازمن ک درست بود🥰

گاهی اره گاهی نه ولی اگه هفتشون بالا باشه درسته 13 هفته به بالا دیگه درست نشون میده.. سردخترم 13 هفته و3روز رفتم ان تی گفت دختره انومالی هم دختربود

برای من ان تی گفت احتمالا پسر ولی دختر داشتم

ب من گفتن بالای ۵۰ صدر دختره و دختر شد

بگه پسره احتمالش زیاده درست باشه .به منم گفت پسره. ولی باز تا آنومالی صبر کردم تا قطعی بشه

اره برای من هردو بچه همونی شد که گفت

برای من حدس زد دختره و دختر شد

تا ۹۰ درسته درسته

اگه جای خوب بری تا ۹۰ درصد درست تشخیص میدن

نه عزیزم

درسته بنظرم اگه جای خوب برید

نه ب من تو ان تی گفتن دختره تو انومالی گفتن پسره

نه دقیق نیست

خیر

سوال های مرتبط

مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان בلــ‌‌ـღـسا مامان בلــ‌‌ـღـسا ۳ سالگی