۶ پاسخ

چرا خب؟ چه ربطی به تولد بچه داره؟
اون عکس ها واسش میمونه و ذوق کیکش
نیازی نیس پر از مهمان باشه
خودتون کافی هستید
یه تم انتخاب کن و براش بادکنک بگیر و کیک و لباس مناسب اون رنگ و خوشگل کنین عکس های خوب بگیرید

عزیزم یه بچه ۳ساله اهل تجملات نیست
بنابراین براش یه کیک کوچولو بگیر با چندتا بادکنک آهنگ بزارین شما و پدرش شادی کنید و کیک و فوت کنه
یه کادو هم بهش بدید و خوراکی مورد علاقشم بخرین بدین
به خدا انقدر خوشحال میشه که نگو

امروز براش بگیر اگر‌برا برقع

براش حتما تولد بگیر حداقل چن ساعت رو فکر هیچ چیز دیگه نکن خوش بگذرون

تولدپسرمنم فرداس،هرسال ازاینستا ایده برمیداشتم بادکنک آرایی میکردم امسال هیچی☹️☹️فقط کیک سفارش دادم دوسه تا هم بادکنک

یه تولد خانوادگی براش بگیر

سوال های مرتبط

مامان رایان خوشتیپه مامان رایان خوشتیپه ۳ سالگی