۶ پاسخ

منکه فقط ی کیک گرفتم خودمو شوهرمو بچه هام بودیم

پسر منم ۱۹ فرو دین ۳ سال میشه😍

من سال اول شلوغ گرفتم با عقیقه ش تو تالار پارسال فقط خانواده ها امسال شاید ببرم آتلیه بعدم شهربازی و شام بیرون

اگه اعصاب و بودجه داری شلوغ بگیر

فردا تولد پسر منه فقط ب عمه و عموش مادر و پدر شوهرم گفتم شدن ۲۲ نفر😐
من میخواستم خودمونی تر بگیرم شوهرم قبول نکرد

من رفتم اتلیه عکس انداختم به همه هم گفتم امسال نمیگیرم شب تولد هم رفتیم بیرون سه نفری خیلیم خوش گذشت

سوال های مرتبط