۵ پاسخ

من با آرد ذرت درست میکنم

فکر کنم سفت بشه

هم خوبه هم مقوی

من با آرد نخودچی فرنی درست میکنم خیلی خوشمزه میشه

فک نکنم دیگه مزه خوب بده

سوال های مرتبط