۴ پاسخ

من توش یکم شیره و یکم هم ارده زدم مثل حلوا شد بعدم توپک درست کردم روش هم کنجد زدم

شیرینی نخودی،برشتوک،حلوا

حلوا خشک یا همون برشتوک

من می‌زنم به کتلت

سوال های مرتبط