برو کافی نت اونجا وارد ترن
در مورد پرستار پرسیدی ببین من پرستاری که گرفتم ی خانومی بود که حدود ۱۵ سال بود خونه همکارا چرخیده بود خیلی ازش تعریف میکردن اما متاسفانه خیلی تعریفی نبود
اولش که من گفتم دوربین بزارم فبول نکرد بعدش فکر کرد من تو خونه دوربین گذاشتم یواشکی هرچی قسم خوردم باور نکرد .
خب بودن پرستار ی حسن هایی داره اینه که بچه رو مجبور نیستی صبحا بیدارش کنی خواب زده اس کنی مهدگذاستنی گریه هاشو وقتی از خودت جدا میکنی ببینی .قابل اعتماد بودن پرستار خیلی مهمه این که آدم متعهدی باشه با بچه خوب ارتباط بگیره
اما اگه پرستار قابل اعتماد پیدا نکردی مهد بهتره..
پرستار دخترم که مدام با گوشی صحبت میکرد و دنبال تور رفتن و هماهنگی سفرش بود ..اصلا حواسش به بچه ام نبود تا حدی که دندون جلویی دخترم شکسته بود اما گردن نگرفت .
در کل اگه آدم مطمئنی سراغ نداری گزینه مهد بهتره
سلام شماره همراه به اسم همسرتون نیست با شماره همراه پدر حتما باید ثبت نام کنید
در مورد پرستار هر سوالی دارید بپرسید
بخدا وقت نمیکردم زیاد بیام اینجا
با یه خط دیگه امتحان کنین عزیزم
خط باید به نام پدر باشه فکر میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.