بچهای همسن دیلان دس دسی میکنن؟؟ نای نای میکنن؟

۶ پاسخ

همه بچه ها مثل هم نیستن

خانما پسر من دس دس نمیکنه و نانای نمیکنه فقط اهنگ باز کردنی پاهاشو تکون میده همین همم که سینه خیز نمیره

اره پسر من وقتی عصبانی میشه دس میزنه

دختر من وقتایی که ذوق کنه و باباش از سرکار بیاد دس دسی میکنه
آهنگ شاد بزارم نانای میکنه

آره عزیزم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سیب سرخ مامان سیب سرخ ۱۳ ماهگی