آررره🦋✨
دختر من میگم دست دستی منتظره من کف دستمو بیارم اون با یه دستش بزنه رو دستم... نه سرسری تا حالا بهش نگفتم
اره
نهههههه
سرسری چیه؟؟؟؟ن بلد نیس فقط دست میزنه
از ۹ماهگی به بعد
نه گلم
پسر من خیره میشه به دستاش انگشتاشو تکون میدهبا دقت نگاه میکنه انگار تاره داره کشفش میکنه 😄
اره دختر من هم دس دسی هم سرسری میکنه
البته دست دستی تازگی یاد گرفته😄😄
نه خيلي تلاش ميكنم دست زدنو ياد بگيره ولي فعلا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.