۱۱ پاسخ

دکتر سونو نتونسته تشخیص بده بنظرت اینجا میتونن؟!

من میگم دختر بازم هرچی هست سالم و صالح باشه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه

پسر

فکر کنم دختره🩷

دختره

وای من عاشق دوتا دختر داشته باشم هم جنس هم رفیق هم همدم هم میشن🥺ولی توان بارداری مجدد ندارم

دختره

حس میکنم پسره. هرچی شد به ماهم بگو

بنطرم دختره

اره بنظر منم دختره.. واسه خودته؟ جنسیت نگف دکتر؟

حس میکنم دختره

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی
مامان کوروش وکارن🐣🤎 مامان کوروش وکارن🐣🤎 ۱ سالگی
مامان ❤️هیلان و هاوین❤️ مامان ❤️هیلان و هاوین❤️ ۱ سالگی