شیرخشک گیگوز ۲ خوبه برای بچه ۶ماهه

۲ پاسخ

من‌بعنوان کمکی میدم یکی دوبار،تو فرنیش هم یک‌پیمانه میریزم،بایذ ببینی ب بچه ت میسازه من دخترم درروز سه چهاربار پی پی میکنه نمیدونم ربطی داره یا ن

همونیکه نمیدی ۲رو بده عوض نکن گوارشش به مشکل میخوره

سوال های مرتبط

مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی